Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: Lihakset huutaa apua ja kaikki muutkin paikat
Eka työviikko takana. Tuntuu hyvältä ajatella että on vapaapäivä. Sairastaessa sen unohti että on eri päiviä.Teen osa-aikaista päivää. Päädyin tekemään töitä joka arkipäivä eli 23t viikossa se teki 4t 36min per päivä.
Eka päivänä ajattelin olevani liikkeella aivan liian aikaisin. Oli hämmentävää tavata niin monta ihmistä ja olla halattavana. Kaikki olivat mielissään että olin palannut töihin niin terveen oloisena. Sisällä jylläsi ja tuntui tosi hauraalta. Sosiaalinen elämä oli ollut melko vähäistä puoleen vuoteen. Asun kylän laidalla maalla ja aivan pimeässä, ei katuvaloja, ei liikennettä eli kuten vanhin lapseni sanoi puulelut ja ikkunat metsään. Tuntui hyvältä kun kaikki huomioivat vaikka välillä olisi halunnut mennä piiloon. Lähtiessäni töistä kesken päivän oli syyllinen olo autossa ja tuntui että olen ihan pahaa tekemässä kun lähdin kotiin. Kotona kaikki surisi päässä niin ettei päiväunista tullut mitään. Vähän aikaa arkiaskareita omaan hiljaiseen tahtiin ja sitten alkoi pää selvitä.
Muut päivät menivät jo helpommin ja totuin taas olemaan ihmisten ilmoilla. Aivan ihanaa kun saa tehdä lyhyttä työaikaa. Muuten olisin ollut aivan puhki jo eka viikkona. Töissä oli sama kiireinen tahti ja sekavuus kuin ennen sairatumistani. Nyt minä olen muuttunut ja katselin vierain silmin heidän "touhotuksiaan". Sanoinkin kerran lähimmälle työkaverilleni toivottavasti minun työntekoni ei ole näyttänyt tuolta, kun katselin sijaiseni hommia. Hän oli saanut olla vielä viikon yhtäaikaa minun kanssani.
Ensi viikolla sitten työt jatkuu ilman sijaista. Toivottavasti osaan ottaa vieläkin ja tulevaisuudessakin rennommin.
- Työt alkaaKeeko
- Re: Työt alkaaveera
- Re: Työt alkaaTigerlily
- Re: Työt alkaameikku
- Työt alkaa varmastiKeeko
- Re: Työt alkaakukkamaaria
- Lihakset huutaa apuaKeeko
- Re: Lihakset huutaa apua ja kaikki muutkin paikatmeikku
- Re: Työt alkaaYukai
- Re: Työt alkaaKarhutar
- Re: Työt alkaaKeeko