Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
kohdunkaulasyöpä
Olen muutaman viikon ollut todella peloissani. Minulla, jolla ei ole koskaan ollut alavatsassa mitään erityistä, on alkanut esiintyä ruskeaa vuotoa. Varsinaisesti ei vuoda mitään, mutta virtsatessa tai oikeastaan sen jälkeen tulee ruskeaa mönjää. Pelottaa niin etten uskalla edes mennä lääkäriin. Selitän itselleni ettei se ole mitään erityistä, mutta jotain sen täytyy olla koska minulla ei ole koskaan ennen ollut mitään. Tämän "mönjän" tulo on ollut satunnaista, välillä se on pois. Alavatsa on silloin tällöin kipeä. käytän yhdistelmä laastareita, joten kuukautisia ei tule. Olin välillä käyttämättä laastareita n. 2 kk ja kun aloitin uudestaan kuukauden päästä alkoivat nämä oireet. Pitäisikö hakeutua lääkärille vai ei. Annanko asian olla ja katson mitä tulee eteen. Sanokaa joku?- kohdunkaulasyöpähiljainen
- Re: kohdunkaulasyöpäkuukkeli
- Re: kohdunkaulasyöpärosamunda
- Re: kohdunkaulasyöpämerode