Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Nivelkivut

Huomenia :)

Vai että jiveä ja twistiä! No enpä yhtään ihmettele, että seuraamuksia tulee - heh.
Itselläni on ollut paastosokeri hieman koholla, johon olen ottanut Berberiniä - toimii ihan hyvin.
Ja luontaistuotteen kalcium on mukava tuote, siinä on mukana K sekä D myös. Auttaa ehkäisemään osteoporoosia ja toki ymmärrän, että jos osteoporoosi on jo "ihan päällä", niin sitähän ei paranneta.

Täytyy tunnustaa, että minäkin olen kokenut uuden herätyksen tähän elämään. On niin paljon mitä voin tehdä, enkä halua siirtää sitä "sitten kun"-vaiheeseen - siksi aloitin golfinkin vanhoilla päivilläni...käyn työpaikkani kuntosalilla, iloitsen vanhimman tyttäreni ja hänen miehensä koiranpennusta (6 kk vanha), kutsun ystäviäni usein syömään ja jne. Pikkukmurheet eivät enää hetkauta.

Näin tämä vaan menee. Ja mitä sieniin tulee - olen ihan untamo niiden tunnistamisessa, joten menenpä googlettamaan mainitsemaasi koiranpökkösientä (mistähän saanut tuollaisen hieman hassulta kalskahtavan nimen...)

Vaivoja tulee ja menee, mutta elämän elämistä ne eivät estä!

Mukavaa syksyä!

t. Usva
usva | 31.8.2010 klo 09:16:46