Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Elämä jatkuu...

Hei.

Olen lueskellut näitä sivuja usein, ja sinunkin viestisi moneen kertaanja mietin, että kirjoitanko vai en.
Toivottavasti sait kontrollissa hyviä uutisia?
Olen alkuvuodesta itsekin kirjoitellut tänne, kun olen ollut samassa tilanteessa.
Toinen rinta postettiin keväällä ja kaikki saatiin pois, oli lobulaarinen rinta syöpä, ei kovin iso mutta hajanaisesti oli myös esiasteita rinnassa. Enkä minäkään saanut mitään hoitoja, joka tietysti on hieno asia mutta pelko jäytää silti. Taisin jopa hieman masentua hetkeksi, liikunta jäi ja mikään ei ollut enää mukavaa, vaikka olinkin "terve".
Olen ollut töissä melkein puoli vuotta ja nyt alkaa mieliala olla aika hyvä. Ihmettelen vaan tuota kontrolliaisaa, miten se määräytyy kenelläkin. Sinulla 3 kk, minulla 1 v. Menen vasta toukokuussa 2015 kontrolliin.
Minä siis odottelen vielä puoli vuotta saadakseni tietää onko syöpä uusinut/levinnyt. Eipä tässä mikään auta, pakko odottaa mutta silti ei mahda mitään kun välillä se syöpäpeikko tulee kummittelemaan mieleen.
Työkaveri sairastui vakavasti eikä hänen ennusteensa ole kovin hyvä, joten tämä asia on nyt taas ollut tosi paljon mielessä ja siinä sivussa yritän tukea myös häntä sen minkä kykenen.
Tottakai olen onnellinen että olen elossa ja voin hyvin, yritän elää päivä kerrallaan, emmehän muuta voi.

Tsemppiä sinullekin ja voimia jatkoon sekä hyvää joulun odotusta.
Näillä mennään | 19.11.2014 klo 14:07:06