Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: Töihin paluu
No mikä ettei! Töissä on ihan uskomattoman paljon imua ja päivät kuluvat ihan eri tahtiin kuin ikinä sairaslomalla. Ja väsynyt olin vain ensimmäisellä viikolla, kun paluu hiihtolomalta venyi varhaiseen aamuyöhön.Jotain kuitenkin sairaslomalta kaipaan, ja se oli tämä ruhtinaallinen aika, jota sai tuhlata oman kuntonsa ylläpitämiseen. Nyt saan oikein pakottaa itseni kävelylenkille ja raivata muilta menoilta tilaa.
Sinulla on kyllä ihailtava suhtautuminen noihin kolotuksiin, minä olen jo luustokartat käynyt ja saanut myös ortopedin kommentin lonkkakipuihini. Hän piti kuviani kutakuinkin normaaleina, mutta arveli erästä paksumpaa kohtaa alkavan nivelrikon merkiksi. Muiden kipulähteiden poissulkemiseksi käyn vielä ensi viikolla magneettikuvissa, mutta sitten tämä kipujen ihmetteleminen alkaa olla siinä. Aloitin eilen Arthryl-kuurin, ja Celebraa saan kuulemma aina ottaa 200 mg päivässä, jos tarvitsen. Läheskään koko aikaa en tarvitse, joten se on keskimäärin ihan hyvin.
Oikein mukavaa pääsiäistä kaikille toipilalle ja työhönpalaajille!
T. Karhutar
- Töihin paluukutri
- Re: Töihin paluuKarhutar