Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Mietityttää

Mitä mieltä olette? Kirjoittelenko minua vaivaavia kysymyksiä oikealle palstalle? Minulla on nimittäin luustoon etäpesäköitynyt rintasyöpä. Minulla ei siis palstalle "naisten syövät" ola varsinaista kysyttävää, koska varsinainen rintasyöpäni on hoidettu jo vuonna 06/07. Ainoastaan voin vastailla omia kokemuksiani tuolta hoitoajalta.

Kaksi viikkoa sitten olin viikon sairaalassa,jossa sain kipusädehoidon selkäkipuihin. Olin todella juonona kuukauden päivät ennen kuin oli myönnettävä, etten kestä enää kipuja.
En pystynyt tekemään muuta kuin makaamaan sängyssä ja 6-vuotias poika tarvitsi hoitoa, joten turvauduin aluksi vanhempiini ja lopulta otin yhteyttä tukiperheeseen, jotta Rauli saisi kunnon hoidon, koska en edes ruokaa pystynyt pojalle tekemään saati sitten muita kotitöitä.

No sairaalassa sain viisi krt säteitä ja nyt on päällä aikast jyty kipulääkitys.

Kirjoittelenko siis tämän jutun perusteella oikealle palstalle
mks | 29.4.2008 klo 09:46:17