Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

tuntemuksia

Kolmen vuoden jälkeen järkytyin vielä kerran.Olen laihtunut 10 kiloaja totesin,että minulla on vain ohut nahka oikealla puolella kylkiluiden päällä.En aikasemmin tiennyt,että leikkauksessa oli niin paljon poistettu.Sen leikkauksenkin muistin kun leikkauksesta oli mennyt kolme vuotta.Ei olisi olllut tarpeen sitä muistaa sillä se oli elämäni pahin painajainen.Hrnkisesti olin aivan pohjalla. Totesin,että on vain yksi tie ylöspäin.Nyt alan jopa uskoa,että pahin ehkä on takanapäin.En uskonut selviäväni sillä olin hoitanut 35 vuoden syöpään kuolevia.Oli syntynyt sellainen käsitys,että syövästä ei selviä koskaan.Nyt koetan elää normaalia elämää,mutta se rinnan poissaolo muistuttaa joka aamu ja ilta.Kyllähän minä tiesin,minulle oli tehty mitä piti.Tunteet eivät hyväksyneet sitä rinnanpoistoa.Olen ollut yli vuoden leikkausjonossa.Tuntuu,että kun saan sen rinnan niinsyöpä ei ole aina mielessä.
karlip11 | 9.7.2008 klo 01:18:14
  • tuntemuksiakarlip11
    9.7.2008 klo 01:18