Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät
Re: miten tästä eteenpäin
Hei! Reaktio oli erittäin voimakas, tiputus oli kestänyt noin viisi minuuttia kun alkoi tapahtumaan. Kasvoihin tuli kova paineen tunne ja menin aivan tuipunaiseksi, nenäni meni tukkoon ja oli vaikea hengittää. Ristiselästä alkoi kova kipu joka säteili todella kovana kipuna koko kehoon. En älynnyt itse soittaa hälytyskelloa vaan toinen potilas onneksi hoiti asian.Huomenna on verikokeet, perjantaina vatsan ultra ja maanantaina tuomio. Toivon mukaan jotain lääkettä vielä on vaikka lääkäri jo peloitteli että kaikki alkaa olla kokeiltu. Menenkin nyt eri lääkärille enkä sille nuorelle pojalle joka ei ole edes erikoistunut vielä.
Nytkin olen ollut viikon mökillä ja pomitut kaksi ämpäriä mustikoita eli hyvässä kunnossa vielä olen. Joka päivä pitää kyllä ottaa panagodia, vatsa ja kylki oireilee kipua.
Taistelutahtoa kyllä on mutta kyllä se välillä lyö kontalleen.
Vielä kesää jäljellä.
- miten tästä eteenpäinmelissa
- Re: miten tästä eteenpäinmelissa
- Re: miten tästä eteenpäinKSL1961
- Re: miten tästä eteenpäinjaa mullako
- Re: miten tästä eteenpäinKarhutar
- Re: miten tästä eteenpäinjaa mullako