Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Levinnyt munuaiskarsinooma

Sutentin vaste riipuu täysin henkiöstä, tiedän että se on vaikuttanut joillakin yli kaksi vuotta ja joillakin vähemmän tai jopa enenmmän. Lue tuolta miesten syöpien puolelta missä ihmiset kirjoittaa paljon kyseisestä levinneestä syövästä. Mutta eri lääkkeitä munuaiskarsinoomaan on paljon. Sutentissa myös itse sain sivuoireita jotka sitten helpottaa aikanaan ja silloin se yleensä voi sanoa vaikuttavan kun niitä tulee. Lääkeitä on paljon, yksi niistä on votrient jonka sivuoireet ovat lähes kaikilla jotka tiedän sitä syöneet vähäiset verrattuna esim Sutentiin. Lääkkeissä on kaikissa eri vaikuttavat aineet. Eli kun toinen lakkaa toimimasta niin aloitetaan toinen.

Niin tästä ei parane. Ei ole aikaa kuinka kauan.. tiedän että niin kauan kun näitä lääkkeitä on ollut ja jotkut ovat näiden eri lääkkeiden johdosta eläneet 10 vuottakin, tilastoja ei voi tuijottaa vaan jokainen on yksilö.

Sivuoireisiin saa lääkettä ja niiden kanssa pystyy elämään. Aluksi on väsynyt. Tietenkin myös potilaan ikä vaikuttaa.
Itse käyn työssä ja elän lähes normaalia elämää ja olen lääkityksellä. Ja minulla on metareita keuhkoissa ja vatsassa.

Pitäkää mieli korkealla kaikesta huolimatta.
sm | 20.1.2012 klo 23:34:43