Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät
Re: syövän uusiutuminen
Hei!Syöpäni -ei kuitenkaan rintasyöpä- on leikattu ja hoidettu 3 kertaa 10 vuoden sisällä joten valitettavasti uusiutumisesta on kokemusta ;(
Ehkä voisin auttaa sinua.
Ensimmäisen kerran jälkeen syöpäni uusiutui kuuden vuoden kuluttua ja siitä lähtien olen sitten ollut joko hoidoissa, leikkauksissa tai hoitotauolla jolla olen parhaillaan nytkin.
Myös minä jouduin luopumaan urastani ja olenkin nyt 40-v pysyvästi eläkeläinen.
Minulla toinen kerta oli kuitenkin "helpompi" psyykkisesti koska olin pakotettu "oppimaan" ensimmäisen kerran jälkeen elämän arvaamattomuuden ja suunnittelemattomuuden. Toisaalta toisella kertaa jouduin luopumaan viimeisistäkin urahaaveista ja hyväksymään kroonisen sairauteni. Kolmannella kerralla kovinta on ollut pysyvälle eläkkeelle siirtyminen - tässäkö nyt vain olen ja "odotan" kuolemaa?
Jos haluat voit laittaa minulle henk koht postia - jatketaan sitä kautta juttelua.
kiiwi
- syövän uusiutuminenjotaas
- Re: syövän uusiutuminen1elisabet
- Re: syövän uusiutuminenkiiwi
- Re: syövän uusiutuminennyt-taas