Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Rintakehän alueen sarkooma
Hei,muistan tunteen, kun sain itse tietää että syöpä on levinnyt, silloin ei ollut kovin levollinen olo, pohja putosi, mutta pakko on luottaa ja jaksaa.
Itselläni todettiin 2006 talvella sarkooma vatsan takana lihaksessa, sain sytostaatit ja sädehoidot ja kasvain leikattiin onnistuneesti pois, päälle vielä varmuudeksi sytostaatit. No 2007 talvella todettiin keuhkoissa etäpesäkkeitä ja ne leikattiin pois toukokuussa, hetken hengästystauko ja uusia etäpesäkkeitä, tällä kertaa keuhkopusseissa ja rintalastan alla-> ei voida leikata. Sen jälkeen olen saanut kaikki mahdolliset sytostaatit ja sädehoitoa, niin että niitä ei enää voida antaa. Vajaa kuukausi sitten sain onkolyyttisiä viruksia ja niiden tehoamista tässä odotellaan.
Mieli on ollut maassa monta kertaa, mutta enimmäkseen olen jaksanut luottaa hoitoihin. Kenellekään en voi olla vihainen tai katkera, niinpä olen päättänyt olla luottavainen. Hoidot ovat olleet rankkoja, mutta onneksi kehoni on kestänyt kaiken hyvin.
Toivon sinulle voimia taistelussasi, keinoja on vielä kohdallasi monia, kaikki vain peliin.
Kevättä en vielä mieti, nautitaan ensin upeasta talvesta, lumiset puut ovat todella kauniita!
Tsemppiä
Kaisa
- Rintakehän alueen sarkoomaMeijerinmaija
- Re: Rintakehän alueen sarkoomakaisa62
- Re: Rintakehän alueen sarkoomaMeijerinmaija