Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: aivokasvain gradus4
Hei Mummo,Minulla itselläni on myös aivokasvain ja hoidot ja kohtaukset ovat aiheuttaneet aivojen valkeanaineen lisääntymistä.
Voin kuitenkin aika hyvin, pystyn puhumaan ja hoitamaan itse asiani. Kaupassa käynnit ovat aika vaikeita eli niitä välttelen.
Väsymys on toisinaan todella voimakasta ja päänsärky on myös kovaa. Oireita on aika paljon, mutta tuossa oli voimakkaimmat.
Käyn myös puolipäivätöissä ja yritän kaikin puolin elää mahdollisimman normaalisti, ulkoilen paljon ja yritän lukea, vaikka keskittyminen onkin aika vaikeaa.
Tämä sairaus on todellakin laittanut asiat arvojärjestykseen, kaikki turha on karissut pois. Vaikka minulla kuten miehelläsikin on aivovaurio, me olemme täysijärkisiä ja tuntevia ihmisiä, mutta muut ihmiset eivät sitä oikein ymmärrä ja se on aika loukkaavaa. Ihmisetkin on ympärillä vaihtuneet ja todelliset ystävät jääneet.
Toivon teille kaikkea hyvää !
- aivokasvain gradus4mummo2005
- Re: aivokasvain gradus4hemuli
- Re: aivokasvain gradus4hemuli
- Re: aivokasvain gradus4Rinkeli