Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

ABVD-Hoidot???

Aurinkoista lauantaita kaikille!
Sain kuulla taudistani n.kk sitten ja 7.5 alkoi ko hoito eli tiputukset joita annetaan kahden viikon välein.Olisi kiva kuulla omakohtaisia kokemuksia siitä mitä tuleman pitää.Tuntematon nimittäin pelottaa,olen kysellyt myös Suomi24 keskustelu aihe:Syöpä ja sainkin sieltä yhden omaisen kertomuksen joka piristi alakuloani ja hälvensi hiukan pelkojakin.Tämähän on kuitenkin yksilöllinen juttu ja jokainen kokemus olisi tarpeen,sillä vaikka näitä hyviä päiviäkin on niin kyllä tosi-asia kuitenkin on se,että tunteet,ajatukset ja se vähäinen järkikin tuntuu olevan enemmän negaatioon kuin positiiviseen ajatukseen kääntyvä.Se mikä on hienoa tänäpäivänä on mahdollisuus osallistua näihin keskustelu rinkeihin,vaikka itselläni on mahtava perhe tukena avopuolisoni ja 4 ihanaa tyttöä (18,13,9,5vuotiaat).He ovat kuitenkin eri-asemassa ja varsinkin tytöille minä yritän ja haluan antaa tukeni,sillä helppoa ei ole heidänkään asiaa niellä.Pelot siitä kuolenko,onko tämä perinnöllistä ja kuinka kauan olen sairas ovat kysymyksiä joihin olen joutunut törmäämään ja vastannut niin rehellisesti kuin osannut.Kiitos ja aion vierailla näillä sivuilla jatkossakin.Voimia kaikille,jotka painivat näiden asioiden kanssa ja uskoa huomiseen.
Jenni- | 19.5.2007 klo 15:36:58