Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Potilasvakuutuskeskus
Hei!Minä olen tehnyt vahinkoilmoituksen potilasvahinkokeskukseen ja saanut sieltä korvaustakin. Minulla oli keskenmeno tammikuussa 04 ja sen jälkeen tehtiin nukutuksessa kaavinta. Kun heräsin nukutuksesta, sain lievän epileptisen kohtauksen, menetin tajuntani. Neurologikin siinä kävi, mutta sairaanhoitajat puhuivat vain mahdollisesta allergisesta reaktiosta tai huonosti tehdystä nukutuksesta.
8kk myöhemmin sain ison epilepsiakohtauksen, jonka syyksi paljastui aivokasvain. Jatkon sinä varmaan tiedätkin aiempien kirjoitusteni pohjalta. Asia olisi pitanyt tutkia aiemmin, mutten itse ymmärtänyt moista vaatia. Eli se oli selkeä hoitovirhe. Sain korvausta 3000 euroa.
Kannattaa tehdä vahinkoilmoitus, jos vähänkään siltä tuntuu. Eihän se terveyttä tuo takaisin, mutta jotakin oikeutta tavalliselle ihmiselle. Ja kai joku seuraa miten paljon missäkin sairaalassa tapahtuu hoitovirheitä.
- Re: Potilasvakuutuskeskuspippuri
- Re: Potilasvakuutuskeskusmarjuska