Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Vaihtoehtoiset hoitomuodot?

Hei,

Toivon sinulle paljon voimia ja osoitat suurta välittämistä luovuttamattomuudellasi. Olen ollut kanssasi samassa tilanteessa, enkä ollut läheiseni sairauden edessä valmis luovuttamaan.

Yritän antaa sinulle hieman sitä tietoa luontaishoidoista mitä minulla on.

Monien luontaishoidoksi luokiteltavien hoitojen suhteen menetellään niin, että niitä ei anneta mikäli kyseessä on syöpäsairaus tai syövän hoito. Tai sitten hoitoihin tarvitaan lääkärin lupa. Luontaishoitajat eivät lupaa paranemista, vaan tukea, mikäli hoito on mahdollista. Eihän kukaan voi paranemista luvata.

Voisitko ajatella ottaa asiasta selvää soittaen esim. homeopaatille tai hivenaineterapeutille ? Suomessa toimii myös lääkärikoulutuksen saaneita homeopaatteja ja hivenaineterapeutteja. He osaavat varmasti neuvoa, mitä tilanteessanne voisi tehdä.

Siitä olen varma, että ei ole koskaan sellaista tilannetta ettei mitään voisi tehdä. Hyvin tärkeä asia on myös sairastuneen tukeminen ja hyvän olon lisääminen. On myös tärkeää tietää millä tavoin ja millä valmisteilla (luontaistuotteet) tämä on mahdollista.

Minä en ryhdy mainostamaan mitään tiettyä tapaa, koska jokainen on yksilö. Sen verran voin sanoa, että lähipiirissäni on käytetty ja käytetään luontaishoitoja ja niistä on ollut apua. Hoitava lääkäri on antanut tukensa ja suostumuksensa hoidoille eikä asiassa ole ollut mitään mystistä eikä puoskarointia. Myllytystä on tullut ainoastaan mediasta, mutta niinhän se on aina että koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

En tiedä oliko tästä yhtään apua ja rohkaisua sinulle. Kehotan sinua myös huolehtimaan itsestäsi, että jaksat. Kulje läheisesi tukena avoimin silmin, niin näet ja koet paljon.

Sitruunamelissa | 9.6.2009 klo 13:31:25