Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: hoidot alkamassa
Hei vaan luin tuossa sinun ajatuksiasi. Tiedän tunteesi ja ajatuksesi.Mulla leikattiin maaliskuussa toisen kerran rintasyöpä ja kun toivuin leikkauksesta niin alkoi stytostaatti hoidot nyt on annettu kolme kertaa taxotere solumyrkkyä ja sivuoireet on aikapahat. Nielu menee kipeäksi, jäseniä särkee, kahvi maistuu suolalta ruoka maistuu ihan sahanpurulle, mikään ei oikein huvita, hiuksia on lähteny päälaelta, nyt mulle vielä annetaa kolme kertaa muuta solumyrkkyä siitä tulee vielä pahaolo lisäksi, että sivuoiret vain pahenee. Kaikilla ei tule näitä sivuvaikutuksia, jokainen ihminenhän on yksilöllinen. Oon käyttäny jääkypärää että ehkäisisi sitä hiusten lähtöä. Kannattaa kysyä sitä kun alkaa hoidot. Kuntoilla kannattaa mahollisimman paljon, on mielikin vähä virkeempi.Voimia sinulle hoitojen alkaessa.Sekä hyvää kesää- Re: hoidot alkamassapirjo.k
- Re: hoidot alkamassaSikke
- Re: hoidot alkamassaHanski
- Re: hoidot alkamassatupuhupu