Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: taxotere
Hei!Minä sain myös valkosolupiikistä kovat lihas- ja luusäryt, ja ensimmäisen hoidon jälkeen olin niiden takia tosi kipeä. Lääkkeeksi minulle oli annettu Panacodeja, mutta ne eivät auttaneet yhtään, ja maksa-arvot nousivat hurjasti niiden takia. Vaihdoin särkylääkkeet Ibumaxiin, ja seuraavalla kerralla pärjäsin jo paljon paremmin, ehkä olin vähän lääketokkurassa, mutta särkyä ei ollut. Lääke pitäisi ottaa ennenkuin särky alkaa, tai ainakin heti kun vähänkin siltä tuntuu. Kolmannen hoidon jälkeen osasin jo paremmin lääkitä itseäni, en ottanut liikaa, mutta tarpeeksi niitä, ja riittävän ajoissa. Sitten hoito vaihtui CEF:iin, ja sen aikana ei piikkejä annetakkaan. Perjantaina menen labraan, saa nähdä, ovatko valkosolut palautuneet riittävästi, että maanantain voitaisiin seuraava hoito antaa. Tämä CEF tuntuu kyllä paljon helpommalta kuin Taxo-hoidot, tai toipuminen on huomattavasti nopeampaa.
t. Ellinoora
- taxoteretietoa
- Re: taxoteremyymeli
- Re: taxoteretietoa
- Re: taxotereKarhutar
- Re: taxotereVaarain
- Re: taxotereellinoora
- Re: taxoteretietoa