Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: sytostaattihoito
hei!Minulla on kolme sytoa takana ja olen pärjännyt hyvin.Pari päivää jalat varsinkin pohkeet ovat oudon levottomat.Keskittyminenkin herpaantuu on jotenkin levoton oli.Mutta oksentelua ym.ei ole ollut.Vähän kuvottava olo muutaman päivän sytojen jälkeen.Huomenna olisi 4 kerta ja vähän jännittää.Hassua kun kuitenkin tietää mitä tuleman pitää.Ainut mitä minä pelkään on flunssat ym.pöpöt.Yhden ylimääräisen sairaalareissun olen käynyt flunssan ja kuumeen takia.Mutta onneksi ei tullut mitään vakavaa ja arvot pysyi hyvinä.Vaarahan on saada verenmyrkytys pahemmassa tapauksessa.Käsien pesu on paras lääke torjua pöpöt.Sisälle tullaan aina vessan kautta jossa pestään kädet.Poikani oli juuri kipeä ja mulla oli menossa vaihe jolloin arvot on alimmillaan,mutta vältyin tartunnalta.Kyllä me selvitään kaikki nämä hoidot ja kevättä päin mennään.- sytostaattihoitoMirkka
- Re: sytostaattihoitopiitu
- Re: sytostaattihoitoMirkka
- Re: sytostaattihoitopiitu
- Re: sytostaattihoitoTii72
- Re: sytostaattihoitoTii72