Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Ylävirtsateiden syopä - vauhdikas ...kysymys

Hei!

Kurja kaveri sulla tosiaan jos vielä noin ärhäkkä. En tunne tuota sinun syöpätyyppiäsi ollenkaan, mutta kun nyt vaihtoehtoja kyselit niin oletko tietoinen onkolyyttisistä virushoidoista. Sehän on kokeellista hoitoa eikä sovellu kaikille ja se huonoin puoli on että sen joutuu itse maksamaan ja on kallista. Täällä kun ei saa mainostaa niin en paikan nimeä laita, mutta varmaan löytyy googlaamalla. En sitten tiedä onko esteenä tuo munuaistesi huono kunto, mutta varmaan selviää kysymällä. Kaikki keinot kannattaa käyttää jos vain mahdollista on.

Itse olin saamassa ko hoitoa viime vuoden vaihteessa munasarjasyöpääni, minulla se ei pysäyttänyt tautia kuin hetkeksi, mutta sainpahan kuitenkin puolen vuoden paussin sytostaattihoitoihin, joita taas tällä hetkellä saan. Eli minun tilanteessani sytotkin vielä jotenkin tehoavat.

Toivottavasti saat hillittyä sitä kurjaa kaveriasi.

Kaikkea hyvää ja voimia taisteluun!
toiveikas | 5.7.2010 klo 15:11:54