Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Myelooma, kantasolusiirto

Hei vaan kaikille palstalaisille! No niin vuosi on tullut täyteen luuydinsiirrosta ja melkein kaikki Meilahtikeikat suoritettu. Asiat ovat erittäin hyvällä mallilla. Jatkossa omaan keskussairaalaan olen yhteyksissä jos tulee jotain ongelmia.
Nyt vaan elämään normaalia "terveen" eläkeläisen elämää. Ei varmaan koskaan pääse irti itsensä tutkailemisesta ja yhteyden otoista jos jotain tuntuu oudolle tai väsyttää.
Tuntui myös vähän kuin tyhjän päälle olis jäänyt kun lääkäri sanoi, että se olis nyt tässä. Enää ei tarvitse lähteä kontrollikäynneille tiuhaan. Menee aikaa kun siihen tottuu.
Vaan elämässä täysillä eteenpäin.
Kivutonta ja mukavaa kesää kaikille, pidetään lippu aina korkealla ja ei luovuteta.
Samoin kirjoitellaan kuulumisiamme täällä, koska joka päivä joku sairastuu ja haluaa tietää juuri tästä solusairaudesta ja mikä sen parempi kuin me jotka jo jotain tiedämme kirjoittelemme myeloomasta ja sen mukanaan tuomista vaivoista. Tämä vertaistuki on minulle ollut äärettömän tärkeää ja täältä olen voimaa saanut uuteen päivään.
Täältä olen saanut myös monta ihanaa Ystävää, joiden kanssa kuulumisia on vaihdettu myös yksityisesti.
Terveisin Selina
Selina | 6.7.2009 klo 19:26:36