Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Taxotere ja tukka
Moi!Mä olen nyt saanut 3kk taxotere kuureja ja multa valitettavasti lähti kylmähatusta huolimatta takaraivosta isolta alueelta hiukset. Toisaalta mun hiukset kyllä kasvaa muualla aika hyvin ja tuolla takanakin on nyt pientä ihan lyhyttä hiusta. Mä olen vain leikkauttanut muutkin hiukset ihan nysiksi. Aika järkyn näköinen, mutta ajattelin, että hyvä olla jotain tynkää, kun hoidot on ohi.
Mulla on aikaisempi hoitokierros takana (ei taxoterea), jolloin kaikki hiukset meni, kun en edes yrittänyt käyttää kylmähattua ja hiukset alkoi tosi hitaasti kasvaa uudelleen. Siksi haluan nyt pitää, edes pienet nysät valmiina vaikka takaraivossa on paljasta aluetta. Mikä on lopputulos hoitojen jälkeen jää vain nähtäväksi? =))
Pidän normaalisti tuttujen seurassa huivia peittääkseni nysät, mutta jos lähden jonnekin kaupungille laitan peruukin. Inhoan kyllä sitä, kun ei se näytä multa itseltäni, mutta parempi sekin, ettei tuntemattomien tarvi kauheesti ihmetellä. Harva mun mielestä älyää peruukkia... tai jos älyää niin mitä sitten. :)
maris
- Taxotere ja tukkaVaarain
- Re: Taxotere ja tukkamyymeli
- Re: Taxotere ja tukkaVaarain
- Re: Taxotere ja tukkamaris
- Re: Taxotere ja tukkaKisuliini
- Re: Taxotere ja tukkaVaarain