Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Onkohan tää enää tottakaan??
Hei Karhutar!Kiitos vastauksesta, sinun tapasi reagoida eri ihmisten tilanteisiin on niin ihanan empaattinen. Olen lueskellut paljon kirjoituksiasi ja tullut niistä hyvälle mielelle.
Niin, se aurinko. Tässä minun tapauksessani tuo luomi oli paikassa, jonne ei kuu ole kumottanut eikä päivä paistanut. Alavatsalle, leikatun umppariarven päälle se tulla poksahti, vaikka suojana oli vielä muhkeat läskikasat :).
Tosin minun kohdallani varmaankin käänteishyljintälääkitys on se todellinen syyllinen. Tiedän kyllä, että tämä esiaste ei suinkaan ole mikään hirveä mörkö, vaan mitä todennäköisimmin ihan hoidettavissa.
Sen sijaan pointti on oikeastaan siinä, että TAAS yksi uusi komplikaatio, kun tuntuu, että ne kaikki, mitä sillä listalla oli mainittu, ovat tulleet minun kohdallani tosiksi. Siihen alkaa voimat loppua, vaan eiköhän sitä taas kerran vaan nousta ja jatketa matkaa.
Rauhaisaa ja mukavaa Joulun odotusta myös sinulle, ja kerran vielä kiitos lohduttavista sanoista.
Unelma
- Re: Onkohan tää enää tottakaan??Karhutar
- Re: Onkohan tää enää tottakaan??unelma
- Paranormaalia toimintaa;-)Karhutar
- Re: Onkohan tää enää tottakaan??vompatti