Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Syövän toteamisesta on nyt 2 vuotta aikaa!

Hei Jouko,
on kiva kuulla, että olet sinulla menee hyvin. Löysin sinun alkuperäisen viestisi etsiessäni itse apua/tietoa joku aika sitten.

Olen kohtalontoverisi, 53 v. Saksassa asuva suomalaisnainen. Minulla todettiin syksyllä angioimmunoblastinen T-solulymfooma, sitä on nivuksissa, kaulassa ja kainaloissa, ei onneksi sisäelimissä. Minä sairastin 11 v. sitten kilpirauhassyövän. Lymfooman hoitona olen saanut tähän mennessä 4 sarjaa CHOEP:ia kolmena päivänä peräkkäin kahden viikon välein + kortisoni ja valkosolupiikki. Ja koko ajan antibioottilääkitys ym. päällä.
Kuntoni menettelee, yksi sytoista käy sydämen päälle, joten saan nyt lisäksi betasalpaajia. Toivon kovasti, että viimeiset sytosarjat on ennen joulua läpi ja voisin sitten ensin taas kuntoutua.
Jatkosta en vielä tiedä, mennään päivä kerrallaan.

Mutta olen koko sydämestäni puolestasi iloinen siitä, että sinun kohdallasi on kaikki hyvin.
Lämpimin terveisin anne
anneanita | 18.11.2009 klo 20:15:47