Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: KLL
Hei kaikki !En ole kirjoittanut piitkään aikaan. Nyt olen ollut lomalla ja on aikaa tähänkin. Eli minulle kuuluu siis hyvää. KLL todettiin 2005
keväällä.Leukkarit ovat nousseet hitaasti. Silloin oli 16 nyt 24. Ne jopa laskivat välillä. Nyt kun olen ollut lomalla ja on saanut nukkua tarpeeksi en ole lainkaan väsynyt.
Ensimmäisenä vuonna tauti oli joka päivä mielessä. Nyt ei enää. Mutta täytyy sanoa, että onhan se aika usein. Sitä miettii tätä elämää erilailla kuin ennen. Kaikki voi olla huomenna toisin. Niinhän se on täysin terveilläkin ihmisillä.
Olen pyrkinyt pitämään kunnostani huolta. Käyn lenkillä ja pyöräilen. Muutama kuukausi ilmaantui sellainen vaiva, että jalka meni usein kramppiin. Tietenkin ajattelin heti, että polvitaipeessa on imusolmukkeet turvonneet, jalka tuntui kumman jäykältä muutenkin. Siihen auttoi magnesium. Nyt olen ottanyt sitä joka päivä. Onko se iän tuomaa ( 54 v ) vai tätä KLL:lää ? Sehän on kai teillä muillakin; kun on oireita heti tulee tämä mieleen vaikka se voi olla ihan jotain muuta.
Hyvää syksyn alkua kaikille KLL-ystäville, kirjoitellaan.
T: Tuulantei