Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Tamofenin sivuoireet

Hei Poppy,
et ole yksin pohdintojesi kanssa. olen syönyt tamfenia kolme ja puoli kuukautta ja käsiin, kyynär ja polvitaipeisiin on ilmestynyt aivan järkyttävän kutisevaa ihottumaa. oirepolilta käskivät kokeilemaan 2 viikon taukoa tamojen syömisessä. Se vähän arvelluttaa. toisaalta tutkin internetistä, millaiseksi ihottuma voi kehittyä, jos ei syyhyn puututa. ei kovin kivaa luettavaa. onneksi allergiat tulivat mukaan kuvioihin vasta nyt eikä sytojen aikaan. Itse luotan siihen, että sytot ajoivat syöpäsolut tiehensä ja hormonihoito on varmistelua.

Syöpä gradus 3, multifokaalinen, paikallisesti laajalle levinnyt, er+++, pr+++. Kuukautiset loppuivat heti ekaan taxoon ja nyt on vielä varmuudeksi zoladexkapseli estämässä kuukautisten palaamisen. jos olisivat tullakseen. ja minä kun haluaisin vielä joskus sen lapsenkin...arimedexiin en siis halua siirtyä, ellei ole aivan pakko.
toivotaan, että tauko tepsii meille molemmille ja voimme syödä tamoa sen jälkeen ilman oireita. Lienee mahdollista.

Myymeli
myymeli | 30.7.2008 klo 15:09:41