Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: miten hoidetaan maksaan levinnyttä silmämelanoomaa

Kyllä nämä oikeudet tuossa jo itse totesinkin, ja ymmärryksenikin, vaikka toivoin yleistäkin keskustelua koska monia muitakin epätietoisia asiasta on. Sanottakoon, että toiveita täällä voi aina esittää, kukaan ei täällä pakottanut tai painostanut kertomaan yksityisasioitaan. Tuo otsake vaikutti kovin yleisluontoiselta, ja tietysti siihen voi vastata myös sillä tasollakin ilman että yksityisyys kärsii. En siltikään vaadi keneltäkään mitään. Yksityisyyden varjelu on luonnollista ja viisasta. Itse koen, ettei minulla ole mitään erityistä peiteltävää ja hyvinkin minut tunnistetaan jutuistani etenkin kun olen paljastanut muutakin syöpään kuulumatonta itsestäni. Mutta on helpompi tosiaan puhua itsestään ja tehdä se päätös itsensä puolesta kuin silloin kun puhelee omaisen asioita. Toisen yksityisyyden kunnioittaminen on erityisen tärkeää.

Ihmetykselle laitoinkin jo yksityisen viestin.
tiltu | 6.12.2008 klo 17:58:27