Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

kll

Tapasimme kadulla Espanjassa, me kohtalotoverit, Pitsiina ja minä.Muun kuulumisten ohella totesimme sairastavamme tätä samaa harvinaista tautia. Hänen neuvoistaan avasin tämän palstan ja olen lukenut viestejänne. Minä sain diagnoosin tänä syksynä. Täytyypä sanoa ,etten hirveästi järkyttynyt asiasta. Olin suorastaan helpottunut, kun epämääräisiin vaivoihin löytyi syy-yhteys.Tämä KLL on minulla ns. helppo,inakin toistaiseksi, mutta vähän ikävä lisä entisiin sairauksiini; eteisvärinä ja sydämen vajaatoiminta. Jaksan kuitenkin pelata golfia , liikkua muutenkin kohtalaisesti ja jaksamista rajoittaa ennemminkin sydänsairaudet, kuin KLL.Kokonaisleukosyyttini on n.13-15 ja lynfosyytit noin. 77. Ei muita oireita kuin yöhikoilu. Olen jo kohta 70-vuotias, eläkkeellä jo 9 vuotta. Kromosomiseulaa ei minulta ole otettu, tai en tiedä sitä. Pitsiinan kehoituksesta aion pyytää sen, kun palaan kotiin. Sehän vaatii vain uuden krista-aspiraation.Toivottelen kaikille kll-sairastaville hyvää vointia , valoisaa ja luottavaista mieltä( välillä minulta nuo kyllä puuttuvat).Kirjoitellaan.
säen | 12.11.2007 klo 11:11:54
  • kllsäen
    12.11.2007 klo 11:11