Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Uutta toivoa pitkälle edenneen syövän hoitoon

Hei Riikka!

Minkälaista tietoa haluat, minulla riittää monenlaista kokemusta ja näkemystä pitkälle edenneestä rintasyövästä...kokemusta 9 vuoden ajalta..., nyt olen 46v,, kyseessä lisäksi BRCA-2 geenimutaatio eli suomennettuna olen perinyt geenini isältäni.Minulta on leikattu molemmat rinnat, toisessa oli levinnyt kainaloon, toisessa ei. Kyseessä eri sairaus, ei uusiutuminen. Toisen rinnan johdosta kuitenkin levinnyt luustoon ja maksaan..kuitenkin, fyysisesti, psyykkisesti ja sosiaalisesti olen kuulemma (muiden kertomana ja itsekin koen niin) ihme, että olen selvinnyt näin hyvin! Elän tälläkin hetkellä elämäni parhainta aikaa, vaikka kyseessä on parantumaton sairaus ja hoidot meneillään..ja vielä ei ole hoitovasteesta tietoa:(((!
Elämä on..vaikka ei aina helppoa, mutta arvot muuttuvat kummasti...

Olen valmis ja halukas jakamaan kokemuksiani (huom!psyykkinen ja sosiaalinen on yhtä tärkeätä kuin fyysinen, ja sitä olen todella "jakanut muillekin") ja todellista sairauden tuomaa tuskaa ja muutosta..ja tietysti jos, jotain on minulle vielä hoidoissa mahdollisuutta olen kiinnostunut kaikkeen..

Laitatko, Riikka, palautetta, mitä tietoa haluatte..etten "turhaan laita koko elämänkertomustani"...

Hyvää Kesän jatkoa Tuppu

Tuppu | 9.8.2007 klo 21:55:56