Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Nuoret syöpäpotilaat kirjoittakaa tänne =)

Moi =) Olen 20v nuori mies ja minulla todettiin viime vuoden Joulukuussa imusolmukesyöpä (Non-Hodgin Lymfooma). Hoidot alkoi poikkeuksellisesti sädehoidolla, koska kasvain yläselän nikamassa painoi selkäydintäni ja oli vaara halvaantua (Jaloissa oli ja on edelleen pieni pintatunnottomuus, en usko että tunto palaa kokonaan ennalleen) Tammikuun puolessa välissä alotettiin sitten sytostaattihoito ja hoitoja olen saanut nyt 5 kertaa, 6 hoitoa on ennuste, lääkäri uskoo että se riittäisi =)Missään vaiheessa sairauttani en ole masentunut, vaan koko ajan olen ollut erittäin elämäniloinen, niinku lääkärit ja hoitajat on sanonu =) Kaikista eniten tukea olen saanut vanhemmiltani sekä TODELLA RAKKAALTA TYTTÖYSTÄVÄLTÄNI <3 Toivotan KAIKILLE syöpää sairastaville/parantuneille OIKEIN HYVÄÄ KESÄÄ =)
Scorpion85 | 9.5.2006 klo 14:15:35