Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Kaikki Temodalista

siitä on pitkä aika kun olen viimeksi kirjoitellut tänne.seurannut olen keskusteluja aika tiiviisti ja nyt huomasin että temodal keskustelu on taas "avattu" ed.kirjoitukseni löytyy alusta nimimerkillä hellu.lue se niin ehkä ymmärrät seuraavan paremmin (=:
mieheltäni siis löydettiin 03/06 5cm halkaisijaltaan oleva kasvain joka osottautui glioblastoomaksi gradus 4
huhtikuussa- 08 oli toinen leikkaus.eka siis 03/06..
huhtikuun jälkeen olemme syöneet temodalia tähän päivään asti nyt tuli stoppi koska lääkärit olivat sitä mieltä että maha ei enään kestä. veriarvot ovat olleet koko ajan tosi hyviä ja temosta ei ole ollut muuta "vaivaa" kun nuo mahaoireet ja väsymys. pään kuvaus oli torstaina ja kuten tayssin logiikkaan kuuluu pidämme hullua jännityksessä mahdollisimman kauan ja tulokset kerrotaan vasta tammikuun alussa): kiva kun menee taas joulu jännittäessä mitä sieltä tällä kertaa löytyy. miehelläni on kasvain pysynyt temon aikana hyvin kurissa..lopetus on aina tuonut sen takaisin...tai onhan se siä kok ajan mutta suurenemaan on lähtenyt you know...(:
meillä on mennyt suhteellisen hyvin tämän "taudin" kanssa oma lääkärimmekin on ihmetellyt mieheni hyvää kuntoa ottaen huomioon sairauden.kaiken suurimmat muutokset ovat olleet puheen tuotossa,ymmärtämisessä ja kirjoituksessa (lukeminen). tietenkin luonne muutos on ollut valtava siihen on vaan ollut pakko sopeutua lasten kanssa (12,15,16v). myös vanhemmat lapsemme ovat sairastuneet vakavasti tässä iskän sairauden aikana. toisella on sydänvika ja toisella astma,mutta elämään olen päässyt taas kiinni..tosin vaihtelevalla menestyksellä
voimia ja jouluja kaikille
hellu1 | 22.12.2008 klo 19:16:51