Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: KLL
Hei Molla!Miten sait sairaalassa käydessäsi itseäsi koskevat paperit käsiisi? Täällä ainakin on sellainen systeemi että hematologini piti itse papereita hallussaan (tosin käynti oli silloin kun hän kertoi diagnoosin n. vuosi sitten)enkä kyllä siinä kaaoksessa olisi edes tajunnut pyytää papereita itselleni varsinkin kun hän hövelisti lupasi lähettää epikriisin minulle kotiin...Niin ei sitten kuitenkaan tapahtunut vaan sain sitten tulosteen kun pyysin sitä työterveyshuollon kautta ja minun nähdäkseni siinäkin epikriisissä oli joku muukin diagnoosi (varmaankin tässä sairaudessa on niin monta eri "versiota" että daignoosit voivat hieman vaihdella mutta yleisellä tasolla puhutaan että on KLL...) Vertaistapaamisessa viime viikonloppuna tuntui että tämä diagnoosien vaihtelu on ihan tavallista... Kysy ihmeessä hematologiltasi jos joku asia jää vaivaamaan, kyllä ne vastaavat kun tenttaa ja aina ei tarvitse edes tentata, itse olen kyllä saanut aina vastauksen ja vieläpä hyvin seikkaperäisesti ja lupa on soittaa jos joku mieltä painaa... eli siis tsemppiä sinulle ja Hyvää Pääsiäistä!!