Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Leikkausjonossa odottelun riemusta
Se alituinen odottelu onkin kaikkein pahinta! Sitä ajattelee, mitä ajan kuluminen vaikuttaa sairauden etenemiseen. Mukana saamme automaattisesti myös huolen tulevasta. Elämä jakaa koko elämän ajan kaikille kahdenlaisia "lottovoittoja", sekä plussia että miinuksia. Näiden vakavien miinusten osuminen omalle kohdalle on kriisi. Monia auttaa varmaan puhuminen ammattiauttajan kanssa tai vertaistuki toisten samankaltaisessa tilanteessa olevien kanssa. Itse olen saanut näiden palstojenkin kautta nettiystäviä, paljon tukea. (Lisäksi on muitakin ystäviä, olen jo eläkeiässä ja on usko.) Mutta se, että pyörittelee ajatuksissaan itsekseen asioita ei aina auta, toisen kanssa keskustelu on mielestäni se avain päästä eteenpäin.Kaikkea hyvää sinulle sekä hoitoihin, että muutenkin elämään. T:hilleviivi
- Re: Leikkausjonossa odottelun riemustahilleviivi