Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Kirja aivokasvaimeen sairastumisesta

Ostin ja luin tuon kirjan heti kun se ilmestyi. Se oli vertaistukea parhaimmillaan, kiihkottomasti, totuudenmukaisesti. Esim. kesällä, kun läheiseni joutui syömään apljon kortisonia, valvoi öitä, heräsi yöllä siihen, että oli nälkä ja oli tavallista puheliaampi ja toimeliaampi, niin ihmettelin, että jopa lääkitys tekee miehestä hilpeämmän ja ahneemman! Mutta Lundanien kirjan luettuani osasin yhdistää piirteet ns. kortisonimaniaan. Olen suositellut kirjaa kaikille omaisilleni ja moni onkin sen lukenut. Omat tuntemukset läheiseni sairaus-ja hoitoprosessin ja hoitojen aikaisten komplikaatioiden aikaan olivat hyvin samantyyppiset kuin kirjan äidin. Oikeastaan, vasta nyt jälkikäteen olen alkanut ymmärtää, miten raskasta aikaa olen elänyt ja silti olen vielä hengissä ja hyvissä henkisissä voimissa edelleen.
Jaksamista meille kaikille aivokasvainpotilaiden omaisille ja hyviä lukuhetkiä Lundanien kirjan parissa!
terv. suvi06
suvi06 | 2.2.2007 klo 10:09:47