Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Leukosyytit ja neutrofiilit

Hei vaan

Mulla lähti hiukset jo kun olin saanut yhden kerran Taxotereä kahden päivän aikana ja niinpä soitin kampaajalleni että nyt voi ajaa jo millin sänken ja siitä oli kulunut tasan kaksi viikkoa. Nyt on toinenkin kuuri takana ja olo on yllättävän hyvä. Peruukki mulla on mut kyllä on vaikeeta pitää, mut olen päättänyt että käytän vain silloin kun on todella tarvis. Ostin juuri jokin aika sitten muutaman lippiksen ja olen niitä myös käyttänyt ja olen päättänyt että jos joku mua tollottaa niin en välitä siitä mitään vaan olen ihan oma itteni. Sairastuin rintasyöpään Helmikuussa-08 ja molemmat rinnat vietiin, nyt mulla on rintaliivien sisätaskuissa silikoonit ja sain juuri vähän aika sitten toiset silikoonint jolloin voin jo käydä uimassa. Tänäpäivänä kun sairastuneellakin on aika monta mahdollisuutta että ei näköjään tarvitse tuntea erillaiseta. Olen päättänyt että mä vielä paranen ja mulla on mahdollisuus teettää vielä rinnat olen jo jonossa kun se aika koittaa. Terv: Huuhtikuussa 50 vuotias täyttänyt.

Terv: epa
epa | 1.5.2008 klo 20:27:49