Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

rasvapatti vai syöpääkö??

Minulla on selässä lapaluun vieressä patti, jota näytin tk.lääkärille ja sain lähetteen kirurgian päiväpolille patin poistoon.Nyt pelkään kovin sen olevan syöpä. Lääkäri kertoi sen liikkuvan ihon alla, eli ei ole kiinni. Se on ehkä jotain kolme sentiä halkaisijaltaan. Kertoisitteko te joilta on patteja poistettu, ovatko olleet hyvän- vai pahanlaatuisia. Vähintään yli puolivuotta on siitä, kun patin huomasin, mutta eipä tullut heti mentyä lääkäriin.

Minulla on hartiat ihan "jumissa", varsinkin juuri tämä puoli missä patti on. Joskus joku hieroja sanoi lapaluun olevan ihan "kiinni", siitä on aikaa jo pitkästi toistakymmentä vuotta. Pyydän, että kertoisitte kokemuksistanne jotain, jospa jollakin muullakin olisi ollut vain rasvapatti tai joku muu hyvänlaatuinen. Tässä menee vielä viikko, enenkuin pääsen poistoon ja minua pelottaa.
pelokas | 21.4.2006 klo 08:54:23