Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Parantumattoman rintasyövän hoito
Moi!Mulla syöpä levisi luustoon 8-vuoden päästä ensimmäisestä leikkauksesta ja hoidoista. On annettu sädetystä ja 3 kierrosta sytostaatteja ennen tätä leviämistä. Aloittivat kevyellä sytolla CMF:llä, sitten tuli kova hoito, eli CEF, josta kaljuunnuin kyllä heti ja olo oli kamala. Tämän jälkeen, kun kainalosta löytyi taas tautia, antoivat Taxoteren, joka oli mun mielestä siedetävämpi, kuin CEF. Näitä hoitoja tuli aina 6X kolmen viikon välein. Nyt kun tauti meni luustoon, olen saanut 10X taxoteren kahden viikon välein. Hiukset lähtivät ekan kerran jälkeen, mutta alkoivat kasvaa uudelleen ja nyt mulla on 4cm pystäri, kun viimenen hoito on annettu elokuun lopulla.
Tällä hetkellä tauti on remissiossa, eli aktiivisia syöpäsoluja ei ole luustossa. Saan olla hoitotauolla toivottavasti pitkään. Sitten, kun tauti herää, jatketaan sytoilla.
Mulla menee tällä hetkellä Bondronat, luustokovettaja 4vkon välein ja Aromasin-hormonilääke, jonka pitäisi pitää hormoniriippuvainen syöpä kurissa.
Voimia sinulle äitisi tukemiseen. Muista pitää huolta myös itsestäsi, että jaksat!
Julia
- Parantumattoman rintasyövän hoitomasentunut
- Re: Parantumattoman rintasyövän hoitosinitiainen
- Re: Parantumattoman rintasyövän hoitomasentunut
- Re: Parantumattoman rintasyövän hoitojulia