Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Hoidosta kieltäytyminen
Kieltäydyin itse isoannoksisesta sytostaattihoidosta v. 2005 keväällä, sillä olin saanut sytoista pahat hermovauriot raajoihin ja lisäksi hoitojen seurauksena tuli pitkäaikaista allergiaa.Tilanne oli vakava, koska hoidoista huolimatta syöpä oli levinnyt jo maksaankin.
Menin kuitenkin yksityiseen syöpähoitoon, siellä hoitokonseptini sytojen osalta muutettiin, lisäksi löytyi uusi täsmälääke tautiini.Kestin hoidot kohtalaisen hyvin. Hoitoa olen sen jälkeen saanut intervallettain. Nyt voin melko hyvin.
Uudella konseptilla annettu hoito tehosi tapauksessani ja minut pelastettiin haudan partaalta. Hoito vain on erittäin kallista, sillä KELA on heittänyt lähes kaikki infuusiomuotoiset syöpälääkkeet pois korvauksen piiristä uuden lääkkeiden hintalain tultua voimaan v. 2006, eikä niitä saa edes maksukattoon. Lääkäripalkkiot eivät sinänsä ole tavallista korkeammat.
Jokaisella potilaalla on oikeus myös kieltäystyä hoidoista. Mutta vaihtoehtojakin saattaa hoitoon löytyä. Yksityisestä hoidosta lisätietoa www.docrates.com.
PS: En omista yksityisen lääkärikeskuksen osakkeita. Ei yksityisviestejä, kiitos.
- Hoidosta kieltäytyminenhuolestunut sukulainen
- Re: Hoidosta kieltäytyminenVaarain
- Re: Hoidosta kieltäytyminenMartuuli
- Re: Hoidosta kieltäytyminenHillevi
- Re: Hoidosta kieltäytyminenHillevi