Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Campto-Avastin
No minulla hoitona nyt Campto-5Fu-Leucovorion tipat 4xjoka viikko ja sitten 2 vkon tauko. Aiemmin saanut myös Avastinia n. 10 kertaa. Avastinista on tällä palstalla ollut kyselyjä joten siitä voisit katsoa vielä sieltä. On siis syöpäsolun verisuonia tappava/kutistava lääke ja estää näin solun kasvun. Campto mahdolliset haittavaikutukset: ripuli (estoon saa piikin lihakseen osastolla), vatsakivut, syljeneritys, verenpaineen lasku, kylmänväristykset, huimaus ja näköhäiriöt. Pahoinvointi+oksentelu. Hiustenlähtö yleistä (itsellä harvennus tapahtunut, ei kaikki lähteneet), valkosolujen määrän vähenee. Tärkeää seurata CRP:tä ym. tulehdusoireita, pyritään välttämään tilanteita missä paljon ihmisiä, sairaita lapsia ja aikuisia. Itse olen kestänyt hoidot suht.hyvin, väsymystä, unihäiriöitä ja jotain muuta pientä. Ei kuitenkaan ripulia eikä pahoinvointia.- Campto-Avastinsurumorsian
- Re: Campto-Avastineijuli
- Re: Campto-AvastinRaspikurkku
- Re: Campto-Avastinsurumorsian
- Re: Campto-AvastinRaspikurkku
- Re: Campto-Avastinsurumorsian