Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: aivokasvainten hoito USAssa
Itse asun täällä USA:ssa ja hoidatin itseni SUomessa, koska luotin enemmän siihen. Rintasyövän hoito ei ainakaan eroa millään lailla Suomen hoitoihin. Jälkikäyntejä on vain enemmän ja tutkimuksia saa enemmän, jos haluaa, koska vakuutukset maksaa. Korjausleikkaukseen pääsee 6kk säteiden loppumisen jälkeen, mikä on ainoa pos. asia Suomeen verratuna, koska siellä on kovat jonot. Pääseehän Suomessakin, jos haluaa maksaa yksityisellä, mutta ei siinä paljon ole järkeä, jos saman leikkauksen saa ilmaiseksi valtiolta. Itse ole jälkihoidossa yhdessä parhaimmista sairaaloista Usa:ssa ja täytyy sanoa, että ainakin ulkoisesti Suomen sairaalat päihittaa tämän laitoksen. Luulisi yksityislaitoksen olevan viim päälle, mutta ei. Kälynen/vanha sisustus, jotenkin vähän epäsiistin oloinen. Kllä minulla Suomessa oli hyvä olla hoidossa ja kuulemma Suomen syöpähoito on yksi Euroopan parhaita.- aivokasvainten hoito USAssaLeonoora
- Re: aivokasvainten hoito USAssaKirsikka
- Re: aivokasvainten hoito USAssaYlläpito
- Re: aivokasvainten hoito USAssaLeonoora
- Re: aivokasvainten hoito USAssajosba