Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Eka sytohoito saatu lymfoomaan
Ehdin jo ajatellakin teitä. Hienoa kuulla se hoidon vaikutus kaulan alueelle. Tiedän sen kuristuksen, ei ollut helppoa. Ajatteles, kun hoito vaikuttaa ihan selvästi kaulalla, niin kai todennäköisesti myös muualla kehon sisällä. Minulla oli jo keskiviikkona labra. Hb oli tipahtanut 139:stä 130:een. Minulle sanottiin, että bakteerinvastustuskyky on vielä melko hyvä, mitä arvot olivat, en nyt kysynyt. Minulla olivat ennen hoitoa arvot oikein hyvät, kävimme ne läpi lääkärin kanssa ja sain sen paperin itselleni. On helppo verrata, kuinka muuttuu. Ruoka maittaa, olin hyvin varustautunut (ohjeet sain palstoilta) ja se kannatti. Sai valita, mikä vatsalle ja mielelle sopi, nyt maistuu kaikki. Pahoinvointilääkkeen lopetin jo torstaina, viikko viimeisestä tiputuksesta.Vähän huolettaa, (ehkä turhaan, en vielä ymmärrä) kun tuli terassilla sormeen pieni nirhama, kun laitoin eilen kukkaritilää ylös sementtikaton koukkuihin. Laitoin ihoon kyllä haavadesinfiointiainetta eikä ole kipeä tai kuumottava.
Ensi perjantaina labra taas. Sen perusteella on luultavasti sitten hoito 25.5. On tämä huolellista ja tarkkaa hoitoa.
Kauniit on ilmat, hyvää mieltä tähän hetkeen kaikille! Terv.hilleviivi
- Eka sytohoito saatu lymfoomaanhilleviivi
- Re: Eka sytohoito saatu lymfoomaanhilleviivi
- Re: soikku ja eijulihilleviivi