Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Kysymyksiä melanoomanhoidosta
Kiitos kun vastasit. Itse asun länsilapin alueella ja en tiedä mikä käytäntö täällä on. Sinulla kumminkin se clark luokka oli III ja minulla vaan II joten sekin voi vaikuttaa saanko tutkimusta. Jännäksi menee. Voikohan sitä tutkimusta mitenkään vaatia että se olisi pakko tehdä?Sitten askarruttaa se kun saman jalan lonkka(suoliluunharjanne) on ollut todella pitkään kipeä, kuukausia. Voisiko siellä sit olla etäpesäke. Ja aiheuttaako sellainen kipua. Onko kellään kokemusta siitä että etäpesäke olisi jossain samantyyppisessä paikassa.
Minulla on myös rinnan alla kanamunan kokoinen patti jota hoitaja arveli aikoinaan rasvapatiksi. Tutkitaankohan tällaisissa tapauksissa tuo pattikin kunnolla. Joku kertoi että ravsapatit "kerää" syöpäsoluja, oletteko kuuleet samaa?
Millainen vointi teillä on ollut melanooman aikana, onko ollut väsymystä tms.. Itse olen jatkuvasti väsynyt ja voimaton. Voisiko se johtua syövästä.
- Kysymyksiä melanoomanhoidostamelanooma
- Re: Kysymyksiä melanoomanhoidostamelanooma
- Re: Kysymyksiä melanoomanhoidostamidnightexpress