Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Glivec
Hei Nasuli!Me ollaankin jo aiemmin vaihdettu sähköpostillakin muutama sana. Mä oon syönyt Gliveciä 2005 joulukuusta, eli vajaan vuoden. Luuydin-näyte otettiin elokuun alkupuolella ja mulla on KML nyt morfologisessa remissiossa. En ihan tarkalleen tiedä mitä tarkoittaa, kun en onnistunut googlettamaan mitään noilla sanoilla suomeksi ja mun enkku on aika suurkeeta. Mutta ymmärsin, että luuydin olisi nyt "puhdas". Seuraava näyte otetaan tammikuussa ja samalla Glivec-annostuksella jatkan edelleen (4*100mg). Sivuvaikutuksina suonenvetoja vähän joka puolella kroppaa ja siihen olen syönyt magnesiumia. Nyt on jo vähän hellittänyt. Lisäksi kai lääkkeestä johtuen on myös tullut vähän kuivuutta limakalvoille, mutta muuten on kaikki mennyt loistavasti. Saikulla olin joulu-tammikuun, mutta sen jälkeen olen ollut töissä ja harrastanut normaalisti liikuntaa. Pariin otteeseen olen saanut jotain pieniä infektioita (flunssaa ja vatsatautia) ja ollut niiden takia pari päivää pois töistä, mutta mitään isompaa väsymystä ei ole tullut. Tsemppiä sulle ja muille kohtalotovereille.
- Glivecnasuli
- Re: GlivecSIPE
- Re: Glivecsatu maarit
- Re: Glivecnasuli
- Re: Glivecsatu maarit
- Re: Glivecvipsu
- Re: Glivecnasuli
- Glivecvipsu