Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Hei: yx syöpäläinen, Unelma, vaimo vm54, suvi06!
Hei Jouko!Kiva kuulla, että sinulla menee hyvin ja jaksat käydä lenkilläkin. Minulla taas liikkumiset jää vain hyötyliikuntaan. Perunaakin nostin kuokalla, mutta tunsin voimien olevan vähän hakusessa. Eilen illalla kävin sieniä etsimässä. Ei se saalis ole tärkein asia vaan se, että saa liikkua luonnossa. Satoi hiukan ja hömötintit lauloivat, kuljin välillä yhden askeleen välillä viisi ja taas pysähdyin kuuntelemaan lintujen ääniä. Nautin kovasti kun saan olla keskellä suurta metsää yhdessä itseni kanssa, sama juttu viime syksynäkin kun syöpähoidot olivat kiihkeimmillään.
Minulle ilmeni syöpähoitojen jälkeen osteoporoosi, nyt epäillään astmaa, lisämunuaisessa myös jotakin häikkää, sitä tutkitaan myös, sitten kaihi kasvaa molemmissa silmissä. Kaikkiin näihin epäillään syyksi sytostaattien liiallista määrää. Viikottaisista verikokeista olen tosin päässyt jo eroon, koska veriarvot ovat asettuneet vakaasti matalalle. Hemoglobiini 106, leukkarit 2,4, neutrofiilit 1,1 ja tromposyytit 68.
Olis hirveän kiva päästä johonkin vähän tuulettumaan välillä, mutta tässä sitä vaan kotosalla kökötellään.
Toivotan sinulle kivaa lomaa sinne kurssille ja toivottavasti nautit siitä reissusta.
Hyvää syksyn jatkoa kaikille ja toivottavasti talventullen täällä palstallakin rupeaisi viestejä kulkemaan enemmän. En toivo lisää sairaita, kirjoitellaan me entiset t. yx syöpäläinen
- Re: Hei: yx syöpäläinen, Unelma, vaimo vm54, suvi06!yx syöpäläinen