Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Kesän aikana on Myeloomalaisten nettikeskustelu hiljentynyt huolestuttavasti.
Tervehdys RetuKeskustelut ovat tyrehtyneet syystä tai toisesta. Olen myös kiireinen, mutta joka päivä luen keskustelukuulumiset. On myös turhauttavaa kun kysymyksiini ei vastata.
Olisi mielenkiintoista tietää kuinka monta on Meri-Karinaan ilmoittautunut, viisikymmentä sinne mahtuu. Minä ilmoittauduin heti, mutta ilmoitukseni löytyi roskakorista. "Kone" kuulemma välillä pistää roskakoriin.
Parikurssilla kun ei tunne muita ja sattuu kertomaan sairaudestaan väärälle henkilölle, oppii olemaan hiljaa.
Kun kaikki ovat sairaita, välttyy terveen omaisen ylpeältä katseelta ja kommentilta, en minä ole sairas, minä olen terve. Sittenhän on semmoisia jotka eivät kerro mitään sairaudestaan.
"Oppirahat on maksettu" Toivoa en menetä, kuulostelen ja tarkkailen jatkossa enemmän kenelle avaan sana-arkkuni.
Odotan minäkin tulevaa tapahtumaa ja erityisesti Tyksin hematologian ylilääkärin luentoa, iltaohjelmaa ja uusia ystäviä toivottavasti.
Näkemisiin!!!
Toivoo anemonet
- Re: Kesän aikana on Myeloomalaisten nettikeskustelu hiljentynyt huolestuttavasti.anemonet