Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Kaksikilesiä???/Tvåspråkiga???

Hei!/Hej!
Olen uusi avannepotilas(ohutsuoli)ja seikkailen näillä sivuilla. On ollut apua lailista kommenteistä - kiitos!
Äidinkieleni ei ole suomi, pärjään sillä kyllä, mutta olen jäänyt miettimään onko täällä yhtäkään ruotsinkielistä mukana?
Toinen juttu, mikä askarruttaa on, mikä on se pasta? Ja miten sitä tulee käyttää. Huomasin kotona että mulle oli sairaalasta pakattu mukaan semmoinen, mutta kukaan ei ole selittänyt mitään! Taistelen pastarenkaitten kanssa (tarttuvat aina sormiin,ja menee ainakin kolme kappaletta joka kerta!.
Elämäni avanteen jälkeen on ollut pelkää syömistä - ah, lempiharrastukseni! Siis, elämänlaatu on kyllä parantunut ja nyt kuukauden leikkauksen jälkeen en edes aina muista että mulla on pussukka. Ennen leikkausta mietin, että miten tämä elämä sujuu eteenpäin - mutta kyllä se hyvin menee! (Kunhan niitä pastarenkaita ei olisi...)
T.
Råttan

råttan | 15.9.2007 klo 13:17:03