Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Kml
Mä oon vähän vähemmän kirjoitellut tällä palstalla, mutta ajattelin minäkin kirjoitella kuulumisiani. Mulla oli log.alenema -5,5 (helmikuun alussa), leukkarit 3,4 ja hemppa 128. Hemppa on ollut aiemmin yleensä siinä 120 paikkeilla, mutta nousu lienee syksyllä laitetun hormonikierukan ansiota. Silloin kun tauti todettiin hemppa oli vähän alle sata ja silloin söin jonkin aikaa rautaa.Mua on pidempään kiinnostanut, mitenkäs te muut kml-potilaat harrastatte liikuntaa? Mä oon alkanut juoksemaan (hitaasti) aktiivisesti vasta diagnoosini jälkeen. Sitä ennen ja vähän sen jälkeekin kävin salilla, mutta siellä sain aina jonkin tartunnan ja piti pitää taukoja. Juokseminen sopii mulle siis sikäli, että en altistu muiden pöpöille samoin kuin salin koneissa. No, joka tapauksessa juoksin viime syksynä elämäni ensimmäisen puolimaratonin (aika sivuseikka)ja oon hirmu ylpeä itsestäni. Toukokuussa ajattelin yrittää uudelleen=)
t.Vipsu