Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Antioksidanttihoito ja amalgaamisaneeraus
Hei kaikki syöpäystävät!Rintasyöpäni hoidettiin perinteisillä menetelmillä (leikkaus, sytot ja sädehoito) vuosi sitten. Se löytyi kaulalla olevien imusolmukkeiden kautta, itse tuumorista rinnassa oli hyvin vähän merkkejä. Syöpä oli kuitenkin aggressiivisinta laatua mutta katsottiin vielä paikalliseksi.
Vointini oli täysin terve ennen hoitoja ja hoitojen jälkeenkin. Ainoastaan hoitojen aikana olin väsynyt ja sairaan oloinen. Noin puoli vuotta hoidoista ilmaantui kummallisia kipuja, särkyjä ja jäykkyyksiä ylävartaloon. Etsin apua netistä ja päädyin ** Ylläpito poistanut osan viestistä ** antioksidanttihoitoon perehtyneen lääkärin hoitoon. Nyt olen kohta puoli vuotta popsinut antioksidantteja (=isoja annoksia vitamiineja, hivenaineita, ym. solujen rakennus- ja suoja-aineita). Voin aivan loistavasti ja syöpäkontrolleissa ei ole ilmaantunut mitään. Vaivat hävisivät melko pian. Nyt lääkäri suosittelee minulle amalgaamipaikkojen
poistoa kertasaneerauksena. Epäröin koska en ole kokenut mielestäni mitään amalgaamioireiksi tunnistettavaa. Onko kenelläkään kokemuksia näistä asioista?
- Antioksidanttihoito ja amalgaamisaneerausmuusa
- Re:AntioksidantitMeryl