Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Parantumatonko?
Ei minulla ole tällaisesta kokemusta. mutta minäkin sain hoitoa aina viisi päivää kerrallaan kolmen viikon sykleissä. Ensimäisen kuuden viikon aikana ei ollut havaitavissa mitään radikaalis muutosta elimistössä, mutta sen jälkeen olo alkoi alkoi heikkenemään. Sisplatiinia minäkin sain ja joka kesta kun sitä sain niin nousi valtava kuume illalla. Normaalista lämmöstä puolessa tunnissa neljään kymmeneen. Kerran jouduin meneen jopa ensiapuun tämän takia. Siellä ei ollut muita kun humalaisia ja mie, (pistää niin vihaksi että itse hankittu sairaus ruuhkautaa ensiavut).Minulla kaikki hoidon seuraukset ovat normalisoitunut ja ei oireita ole enään muualla kun suun limakalvoilla.
Jos kuvissa näkyy että hoidot toimii ja puree niin ilman muuta kannattaa niitä jatkaa ja toivoahan on silloin TOSI paljon.
Voimia myös sinulle, siskosi tarvitsee nyt paljon tukea.
- Parantumatonko?Altadena
- Re: Parantumatonko?Toipunut 82