Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Hieronnat ja vaihtoehtohoidot syövän jälkeen?
Hei!Minulta löydettiin kesäkuussa oikeasta munuaisesta kasvain, toteamisesta kului kaksi viikkoa ja olin jo leikkauspöydällä. Munuais syöpähän se oli. Kasvain oli neijän sentin kokoinen ja tarkkarajainen. Etäpesäkkeitä ei ollut, ei ainakaan löytynyt viipalekuvassa eikä leikkaksen yhteydssä. Hoitoni oli sitten siinä.
Jo sairaalassa olessani kysyin, kun olin seitsämän päivää makoillut sänyssä, että voinko käydä hierojalla. Vastaus oli myöntävä. Myös jälkitarkistuksessa kysyin lääkäriltä saman kysymyksen ja vastaus oli sama.
Olen nyt käynyt hierojalla muutamia kertoja ja kerran intialaisessa päähieronnassa. Olen myös lähes koko ikäni kärsinyt jännitys päänsärystä ja nyt olen saanut siihen apua kasvovyöhyketerapiasta.
Onko minun kuitenkin syytä lopettaa hieronnat ja hoidot kun kuulin tänään ystävältäni että jos on syöpä tai sairastanut syöpää ei saisi käydä viiten vuoteen hieronnassa tai tms.? Olenko saanut jo keholleni tuhoa aikaan? Elämä on viimeaikona ollut aika stressaavaa ja olen kokenut voivani rentoutua kun minua hoidetaan.
Nyt tuntuu tosi pahalta kun kuulin että en varmaan oliskaan saanut ottaa näitä hoitoja vastaan.
Pelottaa...
- Hieronnat ja vaihtoehtohoidot syövän jälkeen?Hevostyttö