Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: TURVOTUKSESTA
Luulen, että lymfahoito on kielletty syöpähoitojen aikana, en ole varma, mutta kysymällä selviää.Minulle ainakaan lääkärit ei suositelleet, mutta mulla onkin levinnyt tauti.Itse olen saanut turvotukseen apua uinnista. Käyn kesät talvet säännöllisesti uimassa, myös hoitojen aikana, olen viiden vuoden aikana saanut yli 50 syöpähoitoa. Paino on toki noussut, en jaksa kovasti muuten liikkua ja sitten tuo kortisoni on hankala lääke ja sitten syön napostelen lievään pahaan oloon, se helpottaa.
Toki minua on varoiteltu uimahallin pöpöistä, mulla on aina sandaalit jalassa j saunassa käyn harvoin, peffetti alla, jos menen.
En ole kahteen vuoteen ottanut pahoinvointilääkkeitä, sinnittelen ilman, koska vihaan niiden aiheuttamaa ummetusta. Toki ottaisin, jos oksentaisin, mutta kun en oksenna, niin kestän sen pikku purtavan avulla.
Eipä tuohon muuta ole sanomista, kuin että jostain syystä monet lihovat hoitojen aikana. Ehkäpä voi hyväksyä sen, tai sitten pinnata, en tiedä onko sekään hyvä.
- TURVOTUKSESTAsiipi
- Re: TURVOTUKSESTAHillevi